Startseite | Cookies | Haftungsausschluss   

claude13

Rotehaare de claude Unterwergs Gästebuch Impressum Archiv Links Sitemap
Altes-GB

Altes-GB

Tragen Sie sich in unser Gästebuch ein:

18.07.2011 - Romina
Hallo Claude
I ha dänkt i muess dir emol schriibe, do ich am V8 Meeting (Thal) a dä Bar nöd eso viel Ziit gha ha zum mit Dir ächli plaudere und mege luut isch es au gsi, aber cool....
Ich hoffe es goht Dir guet.
Ganz liebi Grüess us Thal schicken Dir
d'Romina und dä Willi

17.07.2011 - Jürgen
Hoi Claude,
ich bin dur Gaby uf dini site cho, will ich es video über coole auto wet mache.
und du häsch so viel tolli auto uf dinere site. ich hoff das dich ned stört das ich es paar vo dine fotos für mis video bruche. übrigens i bi ersch elfi gruess vo mir und de gaby us de ostschwiiz

..... hoi Jürgen ja da chasch du scho.... seisch de gaby en liebä gruess.... claude

17.07.2011 - Rita
Hoi Claude, schön, geht es dir wieder besser. Ab Montag arbeite ich in Würenlingen .
Wünsche dir einen schönen Sonntag, kiss, Rita

..... hi Rita, wau cool schaffsch i minä altä heimat... wünschter au en schöne sunntig,
kiss retour claude

07.07.2011 - Töchterli 2
Hy Papi wollte Dir schon lange mal was Sagen.
DU BIST DER BESTE PAPA AUF DER WELT!
Habe Dich Lieb. Küssli

03.07.2011 - Karin
hallo Claude, bin dann doch mal deiner anweisung bei handicap-single gefolgt und bin mit erstaunen durch deine web-site gesurft coole bilder ... nur mit deinem dialekt hab ich noch so meine problem lg aus sachsen!!!

24.06.2011 - jeannette
sali schatz...ui do lisi ganz viel neus ...egal was du machsch....ich wünschä dir, dasäs dir guät goht däbi:-)) umarmä dich liäb und hoffä du hesch ä schöns WE...kuss

24.06.2011 - Rita
Hi Claude, mir ist das auch schon im Facebook passiert, klickst etwas an und schwupps bist du ein Fan davon, aua.
Wünsche dir ein schönes Wochenende, kiss, Rita

17.06.2011 - Urs
Hi Claude,
bin per Zufall auf deine Seite gekommen und ich ziehe den Hut: Soviele tolle Fotos von den Meetings ist ja der Oberhammer. Und auf einigen bin ich und mein Car sogar drauf ;-)
Mach weiter so. Gruss urs

..... hi Urs danke dir macht mir au spass... en V8 gruess claude

07.06.2011 - Fränzi
nach Schenkon kommt Rothrist. Claude hat wiederholt gezeigt, was ein guter Photograf ausmacht! Super Bilder, weiter so!

29.05.2011 - Fränzi
Hi Claude, was würden wir ohne Dich machen?!? Super Fotos von Schenkon 2011 und bereits hochgeladen. Du bisch eifach dr Bescht! Vielen Dank für Deine Arbeit!

24.05.2011 - Rita
Lieber Claude, kaum lese ich dich regelmässig, bist du schon solo.
In dem Fall findet kein Fest statt im Oktober?
Ich weiss, dass du mit allem alleine zurecht kommst, deshalb schreibe ich auch nicht, dass ich es schade finde
ich wünsche dir eine gute Zeit, kiss Rita

23.05.2011 - isabella
hallo amore ..so has au weder einisch gschafft der zschriebe hoffe bisch fit ...ha mich echlei zruggzoge wie du sicher feschtgstellt hesch,es het mer guet do,,,jetzt beni aber weder vou im läbe smile... wünsche der es schöns tägli ,,,und hebs guet..liebs grüessli jsabella und enn mega schmatzer

21.05.2011 - Gabriella
salutti Claude......hoffe Dir gahts guet,wie meischtens halt scho,dänki mal....schad hetts mit dire Beziehig nid klappet,aber wenns ir WG guet gaht,isch ja bedne ghulfe.....hoffe s spioniere hett ghört nach Dire ansage.....

ha dänkt segi morn eventuell eswo es träffe,doch lut dim termin Kalender leider nid.....

luege dasi di mau wieder chan bsüechle.....es liebs Grüessli Gabriella

Hier klicken, um einen Eintrag zu schreiben
Zurück 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 Weiter