Altes-GB
Tragen Sie sich in unser Gästebuch ein:
27.02.2012 - Schätzi
Min geliebte Schatz, möcht dir eifach säge, dass du mir s'wichtigste im Läbe bisch und na niä en Maa sooo viel Gfühl i mir gweckt hett wie du!! Us zwei Einzelteil isch es Ganzes worde. Es isch eifach perfekt für mi mit DIR!!
Ich liäb di vo ganzem Herze, dis Schätzi
.....wau schätzi so schön!!!! du seisches richtig... us einzelteil isch es ganzes worde!!! häsch doch i mir genau so gfühl gweckt wonni nöd mal gwüsst han dasmer die chan ha....
git kei steigerig eifach wunderschön und bediengslos mit dir!!! es flüsst, es harmoniert, gedanke und herz isch 100% dir.... perfekt!!! dankä schätzi in liebi di schatz dä die genau so liebt!!!!!
22.02.2012 - Judith und Roman
Hallo Claude,
Sorry habe Dir schon lange nicht mehr geschrieben und hoffe auch für Dich ist der Start ins 2012 geglückt.Wir sind Happy denn wir konnten unsere neue Wohnung an der Bettenwiesenstrasse 12 noch vor Weihnachten beziehen und haben uns hier ein gemütliches Zuhause eingerichtet.
Heute habe ich die Daten für die Cars treffen in die Agenda eingeschrieben und natürlich auch in deinen Daten gestöbert.Ich werde Roman sicher ab und zu begleiten und freue mich of es Schwätzli mit Dir.Liebe Grüsse aus Wittenbach;Judith und Roman.
..... hi ihr zwei... voll guet freut mi für eu!!
hoffi doch sehr me trifft sich uf en schwatz ;-) ä liebis grüessli ussem fricktal und züri retour..... claude
20.02.2012 - Michel
Merci Claude. eis stört mi scho jedes mol wen ich ned a dam träffe be, genau denne chont de SHELBY GT500KR.
18.02.2012 - Michel Zimmerli
Hoi zäme er V8 Fans. Ich ha en Frog. Wie esch s wätter en Sulgen TG gsi? ich ha leider ned chönne cho. ich freu mech scho ofd Föteli. Gruss
..... hi Michel bilder sind online
s'wätter isch mega gsie...
leider han i nöd so viiil ziit gah..... en V8 gruess claude
13.02.2012 - Rosmarie Keller-Capitani
HoiClaude.
Toll wie du dein Leben meisterst.
Wünsche dir mit deinem Schatz alles Glück der Welt.
Rosmarie
03.02.2012 - Michel Zimmerli
Ich habe eine Frage. Ich habe gelesen, dass das Meeting in Lörrach D ausfällt.
Stimmt das? Bitte Melden
..... hi Michel.. ja stimmt....
im sommer 2013 in Lörrach das nächste Meeting.... infos folgen.... en V8 gruess claude
30.01.2012 - Michel Zimmerli
Ich freue mech scho of d' us car saison 2012. Gruss us em Aargau
..... kommt gut
30.01.2012 - Michel Zimmerli
Muscle Cars for ever!!
24.01.2012 - Gaby
Hey Claudix,
wenn wiedermol i de Ostschwiiz bisch,
lueg doch verbie, würd mich sehr
freue.
Wünsche Dir no en churzwielegi Wuche.
Liebs Grüessli,
Gaby
..... hi Gaby
im frühjahr sicher... Meeting Chur
geplant sind dann noch ein paar tage camping in Buchs....
ä liebi umarmig kiss claude
09.01.2012 - marlies fahrni
hallo claude. eine schöne homepage hast du. ich habe erst heute mitbekommen(gelesen) das du ein handicap hast. es ist sicher oft schwer mit dem zu leben.aber du hast, wie ich gesehen habe, eine tolle familie und viele freunde die zu dir stehen, dich so nehmen wie du bist, auch wenn es nicht immer einfach ist.und das ist doch schön.
ganz liäbi grüässli
24.12.2011 - Rita
Lieber Claude, ich wünsche dir und deiner Familie wunderbare Festtage.
Schön, dass es dich gibt, kiss
23.12.2011 - gabi
sali claude
hey was du do alles gschrebe hesch öber dies läbe so genjal du besch wörklech en warmherziger mönsch ond wahnsinig starch wie du so offesechtig dörs läbe gosch , do chönntet no velli vo der lehre mach wieter eso.
ond irgendeinisch wersch du belont
es gruessli gabi
05.11.2011 - Eva
Claude, ich danke Dier, für das guete Gspröch hüt Namittag...es hät mer schochli d' Auge göffnet, so schmerzhaft wie s' au isch...Danke für Dini Ziit und bis glii emal. LG Eva
Hier klicken, um einen Eintrag zu schreiben
Zurück 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 Weiter


