Startseite | Cookies | Haftungsausschluss   

claude13

Rotehaare de claude Unterwergs Gästebuch Impressum Archiv Links Sitemap
Altes-GB

Altes-GB

Tragen Sie sich in unser Gästebuch ein:

31.07.2008 - sandy
da bisch ja richtig flissig gsi mit fotos mache in st.moritz....sind super bilder....freu mi ufs cüpli

..... danke dir.. da wägem cüpli.. säg halt wenn zyt häsch.. lg claude

31.07.2008 - Mike (www.us-meeting.ch)
Hi Claude
Du häsch e super siite da! Kompliment! Bin aber eher zueffällig druf cho...han dich in Thal am us meet kenneglernt..(Grüene Jeep Cherokee)Bisch en zwäge Typ...(-: Viellicht gseht mer sich mal wieder...bis det en gruess und mach wiit so mit dene Suuuper Bilder!! Gruess Mike

..... hoi mike weiss genau wer du bisch... danke für de itrag und komplimänt.. du schick mir euä banner dä machi dir en link da... mir us car verruckte gsehnt eus immer wieder... en V8 gruess claude

30.07.2008 - Dreamtime1963
Sali Claude
Chumm nid nur cho güxle, nei ich hinterlos au grad no mini Fingerabdrügg.
Ganz e liebe Gruess Dreamtime1963

..... wau danke han dir au grad eine hinter la.. ganz en liebe gruess retour claude

30.07.2008 - Martino (www.gixxer.ch)
Salü Claude
Do loh i mol än liebe Gruess do und wünsch dir än schöne Tag.

..... danke martin en liebe gruess retour... claude

30.07.2008 - springday_66
hoi claude, schick dir es es grüessli us uschter... bis uf es nöchschts mal ide bäsebeiz? grüessli karin

..... hallo karin.... he sicher doch uf da freu mi jetzt scho.. grüessli retour a di und de roger... claude

30.07.2008 - Engel1963
hoi claude
da bin ich scho und lass dir ganz es liebs grüessli do. hoffe du überchunsch no ganz viel itreg, damit das gb nid so leer blibt. es schöns tegli und es liebs grüessli engel1963

..... danke pia ganz liebs grüessli retour claude

30.07.2008 - Csulika
Hi Claude
Uf gar kein Fall chömmer dis GB so iitragslos loh...
Lo dr es ganz ganz liebs Grüessli do und wünsche dr no e Super-Sunnetag.
Kati

..... wau hallo kati.. so schön machsch du mir en itrag... ganz liebs grüessli retour claude

30.07.2008 - Gege
Hi Claude.....
jo de fange mer doch mol ah und chritzle mou es Grüessli i das wieder jungfräuliche GB:-) Gruess Gege

..... wau gege bisch de erscht... da git ä bier... gruess retour claude

Hier klicken, um einen Eintrag zu schreiben
Zurück 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27