Startseite | Cookies | Haftungsausschluss   

claude13

Rotehaare de claude Unterwergs Gästebuch Impressum Archiv Links Sitemap
Altes-GB

Altes-GB

Tragen Sie sich in unser Gästebuch ein:

21.08.2008 - yve (bergdistel)
war kurz (bin am arbeiten...) auf deiner seite) lass ein grüessli da, und meld mich wieder! yve

..... so lieb yve freut mi jetzt ächt lg claude

20.08.2008 - claude (claude13.ch)
gaht doch Lisa... danke fürs mail hami scho über da gfreut... glg claude

19.08.2008 - sandy
i danke dir nomal für da wunder schöne lässige WE....bim kafiklatsch mit dä dütsche bin i dä au däbi susch vermisseds dä wieder dini frau

..... klar doch schatz bisch de bie bim kaffeetratsch...

17.08.2008 - Bernd+Vita
Hoi Claude.
Schönen Gruß von den Mollis Nachbarn. Wir hoffen Ihr seid gut heim gekommen. Haben gleich mal auf deine Homepage schauen müssen, hast Du super gemacht! War schön Euch kennengelernt zu haben. Bald sind wir ja Nachbarn. Dann gibts nen Kaffeeklatsch. LG

..... wau so cool das freut mich jetzt freue mich schon auf den kaffeeklatsch... LG retour und ein V8 gruss claude

11.08.2008 - Helen
Hoi Claude,
he danke für de schön Nommitag,schön das i jemand wie di dörf kenne lerne wo uf dr gliche Wellelängi isch wie i,bisch en mega liebe Maa.Lg Helen

..... wau danke Helen freut isch ganz uf minerä sitä.. bisch genau so ä tolli frau i danke dir... i da isch mega cool öber zkänne wo di glich wällelängi hät bisch genau so ä liebi frau.. gvlg retour claude

10.08.2008 - Diana
Hoi Claude
Vo eus au wieder mol es liebs Grüessli. Het mi gfreut, dass mer eus am Fritig spontan zum zMittag troffe händ PS: Sell Der ganz e liebe Gruess vo de Jessy usrichte, händ si hüt mit Family ufem Birrfäld troffe
Grüessli, Diana und Co.

..... hoi Diana ja hami au riesig gfreut... es liebs grüessli retour au an co.. claude

08.08.2008 - Jimmy
Hoi Claude i ha nur wölle säge ,ha mi mega gfreut über d`Fottene fom Thaler Amitreffe.Hesch guet gmacht, Persone sind nemli au wichtig.Bisch en tolle TYP!!

..... wau hoi jimmy danke freut mi.. sind au voll zwäg und cool.. en V8 gruess claude

05.08.2008 - Lena
Hallo Claude . Grüsse von Zeihen. Möchte sagen dir noch ein mal danke schön. du war sehr nett. Schönen tag mit gute laune.

..... wau danke lena das freut mich jetzt echt dein gruss du es geht nur gemeinsam und mit gegenseitiger hilfe.. wünsch dir auch gute laune und ein gruss aus eiken... claude

05.08.2008 - Bettina
möcht glich no kurz danke für din spontane bsuech gest zobig säga.....mega freud ka und freu mich uf vieli witteri L.G. vo mir

..... ja bettina han au ä freut gah di wieder mal gseh bis glie wieder einisch.. lg retour claude

05.08.2008 - sandy
isch grad min kafi chalt worde vo luter fotos aluege vo däm spontane träffe in uster....wär i au gern däbi gsi....ä anders mal....wägs äm cüpli gib i dir no bscheid. sandy

..... hoffi doch... lg claude

04.08.2008 - Ursula
Hallo Claude, hät mi echt gfreut Dich mal wieder z gseh..
isch ganz enlässige Nami/ Abig gsi chnuddeli Ursula

..... hoi ursula ja isch voll cool gsie.. chnuddeli retour claude

04.08.2008 - Corina
Hey du ... schön gits so Mänsche wie dich...mir händ eus zwar nur eimal persönlich troffe (mit mim Sohn) aber so Lüüt wie dich chamer nöd vergässe :-) vilicht bis gli mal wieder ... liebs Grüessli Corina

..... wau hoi corina da freut mi jetzt ja isch scho es zytli här.. wie mängs jahr??? du amenä kafitrasch staht nüd im wäg und für da chasch mi immer ha... würd mi au freue mir würdet eus wieder mal gseh...
liebs grüessli retour claude

01.08.2008 - nuschi
ganz ä liebä gruss vor nuschi

..... wau nuschi da freut mi jetzt... ganz liebs grüessli retour claude

Hier klicken, um einen Eintrag zu schreiben
Zurück 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 Weiter