Altes-GB
Tragen Sie sich in unser Gästebuch ein:
14.09.2008 - Gabriella
hey Claude, jetz hani doch mal uf dini Site müese go güggsle gratuliere dir derzue und hesch gueti pics da druffe. wünsche dir e gueti Zit u lah natürlich en liebe Gruess da......Gabriella
..... danke gabriella.. freut mi
wünschter au ä gueti zyt und en liebä gruess retour claude
11.09.2008 - Jessica
(iahve.ch)
Hallo Claude Also da gibts nur eins - diese Bilder sind einfach der Hammer!!! Komme gerne wieder mal rein güggslen. Liebe Grüsse Jessica
..... hallo jessica.. isch jetzt no witzig.. din itrag am tag wo mini tochter jessica geburi hät..
liebä gruess retour claude
08.09.2008 - Biene
Hallöchen...
war echt überrascht das du mir auf meine E-Mail Adresse geschrieben hast
aber wir wissen ja jetzt warum...wünsche dir noch nen schönen abend und laß es dir gut geh´n.In Liebe Biene
..... lass es dir auch gut gehen.. in liebe claude
06.09.2008 - monika
ich war hir un habe mir alles angeschaut du warst schon fleissig unterwegs ich binn nicht so der fähn vom fahren wan dan lasse ich mich fahren dir noch einen schönen tag gruss monika
..... hoi monika ja da isch scho guet so..
fahre au lieber sälber..
lg claude
03.09.2008 - michi
hoi claude
weder mol es grüessli usem luzerner henderland.. i hoffe es god der guet michi
..... danke michi doch gaht mir guet..
hoff doch dir au..!!!! es grüessli ussem fricktal retour claude
02.09.2008 - Biene
(Biene)
hab dir doch gesagt das mir deine Bilder gefallen haben
und ja wieder mal...In Liebe Biene
..... hallo Biene
wir habens ja jetzt per mail geklärt...
glg claude
02.09.2008 - Jimmy
he claude mollis isch toll gsi geils wucheend hemer gha. zu de andere treffe hets leider nöd glanget. de roli und i sind gad noschnell z weil am reihn und am mopar bülach gsie.isch au ganz geil gsi. es herzhafts ihaaaaaaa us de garage in horn.
..... hoi jimmy ja isch rächt cool gsie in mollis
mopar bülach interessiert mi au scho lang.. nächscht jahr dä...
en V8 gruess claude
02.09.2008 - Biene
bin durch puren zufall auf deiner Seite gelandet...wollt nur dir kurz schreiben das mir deine Bilder gut gefallen haben.So werd jetzt weiter meine Runden kreisen und wünsche dir noch nen schönen abend.In Liebe Biene
..... wau biene in liebe..
hoffe doch das dir die bilder von mir geffalen haben...
lg claude
28.08.2008 - Cornelia Weinzierl
Hallo Claude
wie du gsehsch has au ich uf dini HP gschafft
bin immer wieder überrascht wieviel energie du hesch, sägs mit schriebe oder dine usflüg wo echt toll sind. vielicht schaff ichs jo au mol
ich chönt no lang drin umestöbere, aber isch scho spoht und zyyt vergoht do inne so schnell
super, mega stark mach so witter es knuddel grüessli cony237
..... hallo cony wau isch dä mega lieb vo dir..
weisch ha au nöd immer energie jetzt grad bini schlapp..
aber me versuecht und macht spescht...
du isch au rächt wenn zyt vergaht da inne... hät ja au viil arbet gä.. macht aber au spass und i han ä freut allem wonni so uf de kopf stell...
ganz liebs grüessli retour claude
26.08.2008 - Conny
Liebe Claude Es isch u schön zwüschedüre chli uf dire HP z schnöige ;-) z gse wies du i de Natur gnüssisch und freud am Läbe hesch :-) Blieb so wied du bisch, den genau so bisch du richtig. Alles liebi und gueti us em Seetal Conny
..... hallo liebi conny ja da häsch 100% rächt..
he und danke isch uh lieb göhrsch zu minä regelmässiger bsuecher
kei angscht i blieb wie nie bi und genau so stimmts für mi..
dir au alles liebi und ä liebs grüessli ussem fricktal is seetal retour claude
26.08.2008 - Kati
Habe mir grad die Bilder vom Meeting 24.8. angesehen. Oh, WOW! Da sind wirklich Prachtexemplare dabei!
Ganz liebe Grüsse Kati
..... hoi kati... ja hät paar schöni de bie..
nur leider sind bilder zdunkel worde.
.. ganz en liebä gruess retour claude
21.08.2008 - Mary
hey megaaaa dag hanni dörfe erläbe. das isch so voll ab raketemässig cool mit Dir und dr Lady Grande, dass wird für ewig in minner erinnierig sii
danke danke danke Claude.
Mary
..... ja isch en ächt cooli schöni sach gsie hüt liebi mary..
danke dir mary... glg claude
21.08.2008 - Timmilain
(http://de.netlog.com/Dottore_Tomelotti)
Hammer Site isch das! Itz muesi ändlech nümm säuber a aui Träffä um gueti Biuder z'haa
Gruess us Thun!
..... wau danke dir viil mal...
he aber da gspürtmers und schmocks nöd...
also bis zum nächschte meeting... en V8 gruess claude
Hier klicken, um einen Eintrag zu schreiben
Zurück 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 Weiter


