Startseite | Cookies | Haftungsausschluss   

claude13

Rotehaare de claude Unterwergs Gästebuch Impressum Archiv Links Sitemap
Altes-GB

Altes-GB

Tragen Sie sich in unser Gästebuch ein:

30.09.2008 - heidi
Sali Claude,
bin nid so ä grossi gäschtebuechschriiberin. aber es grüessli lah ich im verbiiwäg doch da. freu mi vo dir z`ghöre.
en liebe gruess heidi

..... hoi heidi.. i freu mi doch über jedes grüessli.. han dir scho es mail gmacht.. liebä gruess retour claude

30.09.2008 - Bea
Hallo Lieber Claude
Was hast Du auch wieder? Hast ja schon öfters festgestellt wie dass raus kommt wenn du dich einsetzt für andere ihre sorgen abhörst. Hab’s dir auch schon gesagt zuhören kannst du aber dann behalte deine Meinung für dich ich weiss ja wie direkt du sein kannst. Was macht deine Gesundheit? Habe gelesen wegen deinen schmerzen sage jetzt nichts Du weisst was ich dir sagen würde. auf ein baldiges wieder sehen! mach’s gut Lieber Gruss Bea

..... wau hoi bea läbsch au no.. jä wieder mal öbis glehrt.. schrieb dir no es mail... he gsehni grad häsch ä neui mailadrässä oder wotsch dini rueh vo aderä pagebsuecher.. du göhrsch.. liebä gruess retour claude

29.09.2008 - helen
Claude was heisst bi dir nüt ändere´? i hann dir ganz klar gseit au i hann mi Fähler,und jetzt redsch so noch gester? he du kennsch mi grad mol es Paar Wuche und devo hend mir eus vielicht 4 mol gseh,was isch jetzt eigetlich dis Problem? viellicht bruchsch selber wiedermol e feschti Beziehig zum gseh uf was es druf achunnt? los i hann gmeint segsch eifach en Leuiale Mensch wo weiss um was im Lebe goht,denke aber dass du auno sehr viel muesch dezue lehre.alles im Läbe het sinni Zit und sinn Rhythmus und mengisch muess mr chönne warte...i demm Sinn viel Glück dir uf dim Weg. Gruess vor Helen

..... helen merksch es ächt nöd... da isch problem dasmer nöd eifach mal chan rueh gä und sach ah nä wies isch.. au i stecke wasmer usteilt... das i muess de zue lehrä da häsch sicher rächt... du und also mir hänt eus scho einiges me gseh und sthema isch immer sglich gsie.... aber egal jetzt... danke i han glück uf mim wäg... i däm sinn da wünschter au... gruess retour claude... ps: mägisch gsehtmer vo luter beum de wald nöd.... und züg isch ganz schnäll zerred... mägisch staht me sich ganz eifach au sälber im wäg..... mägisch hätmer ganz schnäll ä meinig und mi meinig chan ja au falsch si... du weisch ja.. für mi zählt wanni erläb und gseh...

29.09.2008 - helen
Hoi Claude,
I danke dir vielmol das am Samstig für mi do gsi bisch,hann mi au uf verschiedeni Art welle erkenntlich zeige,aber weisch was i jetzt hinneno lese macht mi sehr trurig,denn au i hett immer es offes Ohr für dini Probleme für das sind Kollege do.weisch Claude wenn i di uf irrgend e Art entüscht hann tuets mir Leid!Lg Helen

..... hoi helen enttüscht häsch mi sicher nöd han ja au kei erwartigä a di.. also chasch mi ja nöd enttüschä... du i has dir scho gseit... irgend einsch isch fass voll bim zuelose... wämmer gseht das sich glich nüd änderet... dä bini au nümm bereit zum zuelose und umeränne... weisch helen hander au scho gseit problem sind herusfordrigä und di gahtmer im positivä sinn a... handlä nöd nur redä... und das i da nöd ä wuche würd ushaltä isch mini meinig und zu däm stani au... hät aber nüd mit de kollegschaft ztue... hander au scho gseit... heb sorg und find mal zu dir.. schaff a dininä fähler, geseh nöd immer die anderä... de erscht schritt isch übrigens chöne zäge i han en fähler gmacht, nöd da und da isch schuld... min fähler isch jetzt halt gsie das is TB gschriebe han... und ztina grad wieder hät müessä us schlachtä.... immer zerscht sälber vor de tür wüsche.. ä liebi umarmig und liebs grüessli au a di tina... claude

24.09.2008 - moni
hallo mol au en liebe gruess do loo..han es mal wider gschafft do inne luege...liebs grüessli an dich....
hoff uf bald...moni

..... hallo moni danke viilmal fürs grüessli isch liieb... ä liebs grüessli retour und hoffenlich bis bald mal einisch claude

23.09.2008 - Jacqueline
Hoi Claude
ich wünsch Dir gueti Besserig und hoff das Tablette nützed. Liebs grüessli Jacqueline

..... danke liebi jacqueline es chund es chund danke... ä umarmig und iebs grüessli retour claude

23.09.2008 - Engel1963
schnell verbiluege und en liebe gruess do loh

..... danke pia en liebe gruess retour gä claude

23.09.2008 - Christoph
Hoi Claude
Das bi de i gsi wo ghupet het bir Landitankstell Gruess Christoph
Am Fritig nimi dr Motor use

..... hoi christoph ja hani no dänkt das du da gsie bisch.. wau so cool wägem motor, diana hätmer scho verzellt wa im sinn häsch.. ober mega cooli sach chund guet bini dä gspannt.. en V8 rössli gruess claude

20.09.2008 - Engel1963
Es wunderschöns Wucheendi wünsch ich Dir. Liebs Grüessli Pia

..... hallo pia.. wünsch dir au ä wunderschöns wucheend.. liebs grüessli retour claude

19.09.2008 - Lisa
Hoi Claude, wieder mal es Grüessli und en Gedanke a Dich. Chunsch mi mal go bsueche is Glarnerland? Bisch zwäg? Bi mir gits nöd viel Neus, i de letschte zyt chli viel underwägs... dänke no öppe as fäscht in Mollis, cool xi.- Grüessli au an Jimmi und Sandra

..... hallo liebi lisa sicher chum di mal cho bsuechä.. söt di nächscht wuche eh mal uf wallestadt... grüessli richti us sobald i die zwei gseh.. ja mollis isch würklich cool gsie. liebs grüessli retour und ä schöns WE wünsch i dir... claude

18.09.2008 - sandy
hoi claude,
danke für dis sms wo i gester vo dir übercho ha....hoffe, es gaht dir guet...bis gli mal....wenn mal zyt und lust uf äs kafi hesch dä weisch ja mini adressi lg sandy

..... hoi sandy sicher machi da mal.. danke bin zfriede, hoffi doch dir gahts au guet.. lg retour claude

17.09.2008 - Engel1963
Hallo Claude Chum Dich i dem Fall do cho bsueche.
Das Wesentliche" Sie lebten, sie litten und sie starben, und was zählt und überlebt, ist die Liebe" Es liebs Grüessli Pia

..... hallo liebi pia.. isch dä lieb danke fürs bsüechli.. ebe '''Wesentliche''' liebs grüessli retour claude

16.09.2008 - astrid
hallo claude wa isch denn mit dir passiert, wa händs mit dir gmacht im netlog??? schad bisch wäg, aber mir finde di jo do und chöme gli zum kafi, d vulcan wott di unbedingt au kenne lehre! liebs grüessli astrid

..... wau astrid wär voll cool wenn ihr zum kafi chömed häsch ja mini nummer... schöns tägli wünsch i dir und liebs grüessli retour claude

Hier klicken, um einen Eintrag zu schreiben
Zurück 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 Weiter