Altes-GB
Tragen Sie sich in unser Gästebuch ein:
26.10.2008 - juzicka-jess
(http://amorak.myblog.de)
oha .. burzeltag-alarm
do wünsch ich dir doch au alles liebi und gueti *g* jess vo hinter de siebe bärge
..... genau
dankä viil mal jess...
es liebs grüessli hinter die siebä bärgä... claude
26.10.2008 - Babsy
.....,..-.-,_,......
.....)`-.>'`.(......
..../.....`...|.....
....|.......|..|.....
........../../......
...=(../.=`......
......`-,`.-'.......
.......`)|.....,...
.........||...-'|...
......,_||.._,/...
.,......||..'......
..||..,.||/........
.,_`.|/||Y_,......
'-.'-._||/........
>_.-`Y|.........
....`..-'||'-.......
Alles Liebe und Gute
Zum Geburtstag
Viel Glück im weiteren Leben wünsch ich dir von Herzen Mögen sich all deine wünsche und Träume erfüllen Geniess den heutigen Tag ganz viele liebe Grüsse Babsy
..... wau dankä liebi babsy ganz vieli liebi grüess & ä liebi umarmig retour... claude
26.10.2008 - Diana
Hoi Claude
Mir gratuliere Dir ganz härzlich zum Geburi und wünsche alles Gueti, viel Glück und gueti Gsundheit! Möge sich all dini Wünsch erfülle!
Liebi Grüess Diana, Christoph und Fabio
.... dankä eu vo härzä.... en liebä gruess & en V8 gruess retour... claude
25.10.2008 - jess
(http://www.juzicka.info)
guguseli
jetzt han ich dich doch eifach so gfunde well ich fantasiebilder gsuecht han und üps ; bisch du ko . Das freut mich und ich kumm sicher immer wieder uf dini site go läse. ganz liebi grüess usem bündnerland
.....
hoi jess en ganz liebä gruess ussem fricktal retour claude
21.10.2008 - Yves
Heya Claude...
Jetzt sind d Fäde glich ab :-)))) Gseht doch scho viiiiel besser us. Heb es schöns Tägli Gruess Yves
..... hoi yves klar doch isch voll über mi cho...
häsch ja au rächt wägem us gseh..
hebs guet gruss claude
19.10.2008 - Büeler Sonja
Sali Claude, möcht mech be Dir ganz herzlich bedanke, dass d a Geburyparty (18.Okt.) chobesch. Esch mega schön und lässig gsi. Und hoffe hesch die neui Cd vo Ac/dc gnosse. Bess bald. Be froh dass es dich get........smile. Danke E schöne liebe Gruss Sönnele
.... wau sonja... he i han zdankä... fählet mir grad wort
ä liebi umarmig kiss claude
14.10.2008 - Diana
He Claude, gratuliere zum 3. Änkelchind, so härzig
Seisch de im Töchterli und ihrem Maa ganz liebi Grüess vo eus und mir gratuliere ganz härzlich! LG, Diana
..... dankä liebi diana.. han gseit de gruess und sie häts sich gfreut trüber... hani jetzt die erschtä bilder da uf de page... unter kinder und enkelkinder...
mega schöns weekend eu.. Lg claude
10.10.2008 - Biene
(...heul...)
hey mußt mir schon verzeihen aber ich kenne dich ja net und wenn du sowas schreibst dann glaub ich dir ja erst einmal
.Wahr ist an einer Geschichte immer nur das,was der Zuhörer glaubt und ich habe dir geglaubt...heul...
Wünsch dir auch nen schönes Wochenende mit viel(sex,saufen fressen and cars)grins...In Liebe Biene
10.10.2008 - Biene
(Lebensphilosophie)
wenn das dein Lebens-Motto ist(fressen saufen sex and cars)dann gute nacht bei denn Frauen
aber es gibt ja bestimm noch genügend Frauen die deine Lebenseinstellung(fressen saufen sex und nicht zu vergessen Auto)gerne mit dir teilen würden.Habe selbst nur eine erfahrun mit Mann gemacht und muß sagen das dieser Mann ok war.(fressen tun wir alle,saufen weniger,gibt Bus und Bahn und sex macht spaß.Aber jeder Mensch hat nun mal ne andere Vorstellung vom Leben.Wenn aber du damit zufrieden bist ist es auch ok
In Liebe Biene
..... also biene... sollte im fall spass sein...
denkste echt das ich so drauf bin..
müsste ich echt nicht haben... mit humor durchs sleben nicht immer alles so ernst nehmen...
zum anderen esse und trinke ich..
ab und zu mal ein glas wein...
aber ein V8 us-car fan bin ich..
siehst du ja auch auf der page.... schöns weekend..
in liebe claude
09.10.2008 - Biene
(Kennst du 1 Frau,kennst du sie Alle...grins...lach...)
Es ist schön das du durch uns Frauen immer mehr dazu lernst.Egal ob im positiven oder negativen,es bleibt immer spannend bei uns Frauen und um uns zu durchschauen müßtes du selbs Frau sein
Ich selbst bin mit Frau zusammen und weiß das Mann,Frau nie wirklich gekannt hat.Eigendlich für Mann schade
Hoffe aber für die Männerwelt das sie immer wieder bereit sind weiter zu lernen von Frau.Egal ob Positiv oder Negativ...In Liebe Biene
P.S. Er hatte geliebt und dabei sich selbst gefunden.Die meisten aber lieben,um sich dabei zu verlieren
..... wau biene
das leben ist da um zu lehren und im negativen steckt die erkenntnis zum positiven..
he du biene... kennt ihr frauen uns männer??? ok sex, auto, fressen und saufen..
in liebe claude kiss
09.10.2008 - sandy
lah dir ä liebs grüessli da....hoffe, dass äs dir guet gaht
..... hoi liebi sandy ja dankä es gaht mir sehr guet
a de räscht hami gwönnt..
hoffe doch sehr das dir au guet gaht und als beschtens lauft i dim sinn... ä liebi umarmig claude
07.10.2008 - Dani
Hey, hatte deine Seite endeckt von einer lieben Kollegin in Zürich wo ein Bistro hat! So hatte ich mal auf deiner HP herum gewütet...lach herum gesurft, und gelesen und gelesen,und muss schon sagen bischä geilä Typ Hut ab! Ja, wie Du mit deiner Behinderung umgehst und wie dazu stehst, ich weiss es nicht immer Eifach, aber ich habe selbst eine kleine Behinderung durch einen Berufsunfall, und musste unten durch, und habe heute noch zu Kämpfen mit Schmerzen und Tabletten, sowie Morphium, nur weil der Körper das Metall ab stösst.. Darum Claude wenn es noch so steinig ist eine Tür geht immer wieder auf. Ich wünsche Dir alles Gute und wer weiss vielleicht trifft man sich,und lernt einander Real kennen, bei einem Kaffi Traesch oder Lutz bin in Rheinfelden zu hause.... Grüsse Daniel
..... hoi dani... dankä für de itrag..
bin dä no öbä in rhyfäldä..
kafitrasch isch ja ok... aber ohni schnaps..
nei du me chönd sicher mal öbis abmache staht ja nüd im wäg.... gruess retour claude
07.10.2008 - Monika
Hallo Claude ,du hesch scho mengisch gfunda , dass gewüssi Persona ehrlich sind und hescht di mega tüscha lo . Lieba Gruass
..... hallo monika da gibi dir ganz rächt..!!!! ändert aber nüd dra das i erscht mal de lüt 100% vertrau und glaub bis i öbis bessers belehrt wird dur de persönlich kontakt und erfahrig..
weisch folg de vo isch jetzt halt das i erscht öber richtig muess kännelehrä bevors en bliebender kontakt git wo eim dur släbä begleitet egal uf welli art die begleitig isch... liebä gruess retour claude
Hier klicken, um einen Eintrag zu schreiben
Zurück 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 Weiter


