Startseite | Cookies | Haftungsausschluss   

claude13

Rotehaare de claude Unterwergs Gästebuch Impressum Archiv Links Sitemap
Altes-GB

Altes-GB

Tragen Sie sich in unser Gästebuch ein:

14.01.2009 - grendi
sali claude,
ha di scho paar mol uf US-car träffe gseh..
..jetzt hani im ricardo din 72er grande cobrajet gfunde.. ..verchaufsche ne ächt?
es grüessli grendi

..... hoi grendi ja de mustang verkaufi han de dodge scho... ): me gseht sich sicher mal a de meeting en V8 gruess claude

13.01.2009 - Engel1963
hallo claude
danke für das schriebe im netlog. ich weiss, das ab und zue öppis ghöre losch und finde das au schön. stress dich nid wegs de itreg oder nachrichte, ich erwarte nid immer e antwort, maches eifach gern, obwohl ich au nümm immer derzue chume, da ich meh schaffe.
loh dir eifach mol ganz en liebe gruess da
pia

11.01.2009 - Susanne (www,wohlfuel-oase.ch)
wünsche dir morgenen einen guten start in die neue woche..

hoffe es gehet dir gut und bist zufriden..
liebe gruess Susanne

PS bin auch nicht mehr so viel im netloge..

11.01.2009 - heidi
Hallo Claude
ich wünsch au dir nachträglich alles gueti im 2009

Lg Heidi

11.01.2009 - Beatrice
Salüü Caude..schu lang nümma gschrieba aber immer wider gläsa...schmunzel...uf jedefall wünsch ii dir noch im nachinein es guats neuis johr...
obwohl ii do grad gläse han dass es für di nid soo guat agfange het...aber öppis guats hets du chasch nud no besser mache...es got nur no berg uf...
stups di mol ind sita..kopf hoch..gniesses doch eifach...wiso sels eis blüamli sii ...wen uf de wisa soo viel blühed...en bunta struss isch doch au wundeschön...
ich schicka dir viel sunnaschii und es liebs lächle...und heb sorg..grüasssllliii Beatrice

02.01.2009 - Yves
Sali Claude
Danke für Din Neujahrsgruess,au Dir alles gueti im 2009 und vorallem viel Gsundheit!! Grüessli Yves

23.12.2008 - sandrine
liebe claude, i wünsch dir mega schöni festtäg und ä guete rutsch is 09....wünsch dir fürs neue jahr gueti gsundheit und susch eifach nur s'best...mini tür isch offe für di, wenn mal wetsch verbi cho....
alles liebi sandra

16.12.2008 - René (www.zgraggens.ch)
Hi Claude.
Habe deine Website-Adresse auf deinem coolen Wohnwagen gesehen.
Wünsche weiterhin viele schöne Ausflüge und sende auf diesem Weg freundliche Grüsse aus Tägerig.
René

14.12.2008 - Marion (http://www.deamworld24.com)
bei der Suche nach Ideen und „Weiterkomm- Möglichkeiten“ bin ich über eine Verlinkung zu Ihnen gekommen. Ich habe mich vor Kurzem selbstständig gemacht, und arbeite Edelsteine in Schmuckartikel- Ketten- Ohrringe- Lesezeichen, Traumfänger etc. ein. Gern anzuschauen unter: www.dreamworld24.com oder www.traumnetz.com Die Artikel sind reine Handarbeit von mir, sodass auch auf Wunsch gearbeitet werden kann. Mein Anliegen: Bestünde eine Möglichkeit mir bei der Publicity meiner Artikel zu helfen? Hätten Sie Interesse einige meiner Artikel in Ihrem Sortiment aufzunehmen.? Über eine Antwort würde ich mich freuen. Liebe Grüße aus Berlin Marion Brennig www.dreamworld24.com www.traumnetz.com

..... hallo marion hast schöne artikel meld dich mal per mail wenn du an einer geschäftsbeziehung interessiert bist... lieber gruss aus der schweiz retour claude

13.12.2008 - Mary (www.inyo-zentrum.ch)
Hallöle Liebe Claude wünsch Dir ganz vill schöni Begegnige und Erläbnis und ä Kunddelumarmig vo mir zu Dir
(* " " *)
( ='o'= )
-(,,)-(,,)-...
☆ Mary ☆


..... hoi mary ä knudel umarmig retour claude

11.12.2008 - Töchterli
Hallo Paps, na wie goths dir? wie versproche mal es Grüessli. Küssli

..... wau töchterli es grüessli und küssli retour paps

08.12.2008 - nici-sophie (http://www.just-me.ch)
Herzliche Grüsse vom Weihnachtsmann und von mir .... aus dem www.msForum.ch

..... hoi sophie herzlichi grüess a di retour claude

05.12.2008 - inge
Hola Claude.widermal ein bisschen rumstöbern bei dir.........sehen wies dir so geht...herzliche gratulation zum schnügeligen driten enkel.Hej,was ist mit deinem Tasgebuch? Ich bin ddfiese Woche heimgekommen.Hab viereinhalb Monate in Andalucien verbracht.ich mit mir.und meinem Auto.Eine geniale Zeit.Du,das dritte kleine Menschlein,12.10. merkst du was? also ganz liebi grüess us em Toggi, Inge

..... wau Inge so cool da wäri au gärn mitcho.. ja 12.10 bischmer scho grad sinn cho 10.12 wägem TB i bin nöd so wichtig und da i freiheit vo de wahl lahnis si... schrieb eifach ab und zue no en blog... ganz liebs grüessli retour ussem fricktal claude

Hier klicken, um einen Eintrag zu schreiben
Zurück 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 Weiter