Altes-GB
Tragen Sie sich in unser Gästebuch ein:
12.03.2009 - klara
(grüssli)
Hallo Claude
war hir und lasse ein liebs
grüssli da
pass auf dich auf
es küssli Klara
01.03.2009 - Töchterli
Hallo Papi, soo jetzt hani grad mal echli müesse schmuntzle nach dene ganze Iträg.. Eigentlich hani jo grad is Bett welle aber ich due uf dem Weg mim Pädu no churz en Nachricht do loh. Danke es goht mir sowit ganz guet, (was chum a mim Vater cha ligge da er mir jo zuesätzlich Sorge bereitet)
Ich han echt zdue und chum Ziet für mich, weiss mänigsch echt ned wo mir de Kopf stoht, funktioniere eifach nur no..Es git Täg do chönt ich de ganz tag letsche und weiss echt nüm woher ich söll mini Kraft neh (Da nützt au alles positive dänke ned viel, wenn niened her positivi Energy überchunsch und ellei bisch und dich niemert uffangt). Aber de gits au so Täg wie hüt wo ich mich über ganz chlini Sache cha freue und ganz guet zwäg bin.
Wie gohts de dir? Ich wür mich sehr freue wenn du mal zum kafi verbie chunsch.
Natürlich interessierts mich au wies dir goht Papilein und ich wür mich natürlich au über es bsüechli vo dir freue.
So jetzt gang ich is Bett. Machets guet ihr Männer.
27.02.2009 - rita
(ritaangela.ch)
jetzt bist du drin, ich hoffe, es geht dir gut, wünsche dir ein schönes Wochenende, glg Rita
.... hoi liebi rita dankä hander au einä gmacht
wau und vielä dank für di mail so lieb ä liebi umarmig küssli und glg retour claude
18.02.2009 - jsabella
hallo amore besch zwäg.... bald chomi weder mou verbie..
mega mega vöu Bacis vo mer heb sorg Bye jsabella
..... hallo amore sicher bini zwäg und wenns nöd bi dä machi binis wieder bi
ja wär voll cool würsch dä wäg wieder einisch zu mir findä...
küssli claude
16.02.2009 - pädu
He,Claude! Alles klar? Ha scho lang nüt meh ... und ... öberhaupt! Nämli! und Dis Töchterli - scho ewigs nüt meh gläse!
Gohts dem Meitschi guet? Grüessli, vo mir!
..... klar doch pädu em töchterli gahts doch guet bi dämm vater...
liebs grüessli retour vo mir und dankä claude
14.02.2009 - klara
Es lies grüssli und Danke
es küssli
..... hoi klara für was dankä ? küssli retour...
12.02.2009 - jsabella
ciao tesoro es tolls tägli, heb sorg lueg zueder,,e mega schmatzer...
jsabella
..... wau tesoro
dankä machs au so! en mega schmatzer und ä liebi umarmig retour kiss claude
08.02.2009 - pädu
Hallooo,schriebt do eigentli nimer anders als ich,de bezahlti Killer,wo em Claude so en grosse Gfalle to het.Bin ächt enttüscht,dass sich niemer gmäldet het. Nedemol d Polizei isch Manns gnueg gsi,izschritte und die schlimmi Tat zverhindere.Tja,i hät doch sölle sGäld nä,wo er mir bote het. Aber i has ned welle,de Typ hets ächt ned verdient wiiterzläbe. I has gärn gmacht,drom han i kei Gäld welle. Vilicht wotsch au Du,oder Du,dass i Dir mol en gfalle tue,vilich mues i mol eine umloh för Di,oder för Di!Denn erreichsch mi hie,oder Du frogsch de Claude. Hastalavista,Baby
..... wau pädu jetzt wotsches aber wüssä...
allso i han gar nüd gmacht du bisch dä jenige..
schöns tägli und guete wuchästart... gruss claude
05.02.2009 - pädu
Hoi Du. Sötisch velech mou i dere Lischte schmöckere. am 14.1.het öper Interresse a Dim alte Vehikel zeigt. Mou luege was botte wird. / Zum Glöck isches nochli chaut dosse,denn stinkt de womer umgloh händ ned so schnell.Hebs no guet!
03.02.2009 - pädu
hey,Meischter! De Siech lege mer um! Ermorde am frühene Morge! Denn isch no niemer ume,wo üs chönnt störe bi üsem grusige Wärk!Denn chöne mir ne zwäg mache zum entsorge. Wenn niemer me dra dänkt,verloche mer ne im Grüenabfall,det vermoderet er zur unkenntlichkeit. Denn chan üs niemermeh öpis nowiise und mer si fein raus! Gruess
02.02.2009 - pädu
Ich bin das 2x hier bei Claude. Schön,dass Du öpe do chomsch cho läse. Hey Jessica,wie läbsch? was macht de Nachwuchs? De LKW wird immer grösser,cha nöm eifach bi Dir stillha. Uf es andersmal,-evt.scho gli!Gruess,Götti
30.01.2009 - Töchterli
Hallo Paps, dini HP isch nur halb so interessant ohni dis Tagebuech.
Ich bin öppe die emal uf dini HP gange um nur kurz zläse was du so machsch und wies dir goht. jetzt muess ich doch zum Telefon griefe, aber um die Ziet wie jetzt isch es amigs schochli zspot
Ha dich lieb.Küssli dis Töchterli
Ps: Herr P.Kohler, han ghört du bsuechsch die HP öppe die ohni en Itrag do zloh, find ich gar ned schön, es isch nämlich interessant wenn ich au mal öpper känne wo en Itrag
macht
Also weisch was zdue hesch
Es Küssli au a dich. Jessi
22.01.2009 - Markus Pfister
Hallo Claude
Bin durch Zufall auf Deine Seite gestossen bei der Suche nach Fotos von US Car Meetings. Deine Fotos ... einfach super, kann dazu nur gratulieren. Die Überraschung war perfekt, anlässlich des Firebird-Meeting von Holziken hast Du mich voll erwischt beim Einparkieren :-) ich bin derjenige im blauen 68er Mustang-Cabrio. Besten Dank.
Gruss Markus
..... hoi markus wau dankä
ja bin go luegä und han di gseh... meh trifft sich sicher einisch a de meeting..
en V8 gruess claude
Hier klicken, um einen Eintrag zu schreiben
Zurück 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 Weiter


