Startseite | Cookies | Haftungsausschluss   

claude13

Rotehaare de claude Unterwergs Gästebuch Impressum Archiv Links Sitemap
Altes-GB

Altes-GB

Tragen Sie sich in unser Gästebuch ein:

08.06.2009 - Rita (ritaangela.ch)
Hoi Claude, habe mir deine Bilder angeschaut vom Meeting, war ja richtig was los, smile. Wünsche dir eine gute Woche, glg Rita

..... hallo liebi rita bin ächli spat i weiss aber gahts voll retour... kiss und glg retour claude

07.06.2009 - Yvonne
Hoy Claude ha daänkt villicht freusch Die wänn i eifach wieder emal e liäbs Grüessli da la?villicht bis gli lieäbi Grüessli vo de Yvonne

..... hoi Yvonne.. chändet au wieder mal öbis go ässä zäme.. lg claude

07.06.2009 - pädu
hey Du! Hesch es guets Weekend gha? Hesch mis SMS becho? Das wäg dem Mäntig. Was meinsch,bisch mol ome? I tue mi nomol mälde,wenn i`s öpe gseh! Grüessli pädu

..... hoi pädu isch ja scho erledigt hebs guet glg claude

23.05.2009 - pädu
Hey Claude! Du glaubsch as guete im Mönsch. Jjjaaaa! I ha Di ned verrote! Mich heis gschnappet,wäge dem wo mer umgloh hei,2,5Monet heis mer gäh! Aber jetzt bin i au weder do! Es Grüessli a Dini älteri Tochter,sie söll mer doch ihri E-mailadrässe gäh.(Velech het sie au eine wome sött umlah) Liebi Grüessli an alli wos wei aanäh!

..... hoi pädu isch scho öbä nachä um de nächscht zum lege.. übrigens luegsch mal da im GB da finsch mail adrässä vom töchterli.. liebä gruess retour claude

21.05.2009 - doris
Ich finde den Aufbau der Seite sehr gut. Macht weiter so.

..... Danke Doris wert ich.. gruss claude

07.05.2009 - inge
Hola Claude,wie ich sehe lässts du dir gut gehen,ich bin seit dem 22 April für 2 Monate am Cabo de Cata,in Andalusien und geniesse hier die Natur,s ist total ruhig,sehr sonnig und es blüht noch ganz viel,weil der Winter relativ kalt und nass war. Liebe grüsse zu dir nach Eiken Inge

..... hoi Inge he voll cool.... wäri jetzt au gärn de bie wer weiss viellich schaffis mal.. ä umarmig und liebä gruess retour nach spanieä kiss claude

30.04.2009 - eva
hoi claude, sorry habe mich lange nicht gemeldet. bin froh zu sehen dir gehts gut, wenn du mir magst mailen wärst der erste. bei mir geht auch alles langsam bin bis 17.4 im Spital gewesen. Vermisse Dich lg kiss eva

..... ja da häsch rächt eva gaht mir ächt guet und i bin zfriedä... mir mailet... lg und kiss retour claude

29.04.2009 - päscu
hoi, i kennä di zwar gar nid, bi über d sitä vom american live dahäre cho, aber muess säge du u dis läbe beidrucke scho, mach witer so aus guetä päscu

..... wau dankä päscu jä me tuet wasmer chan läbä halt gärn und mach i de regel wie i wot... hebs guet gruss claude

17.04.2009 - bianca (en grueass)
hoiiiiiiiiiiiii claud schön dass mir dini site gschickt hesch..wie gots dir??

..... ja hoi schatz heeee hani scho mägisch gmacht danke mir gahts guet bin ächt zfriede und dir? he wird ächt wieder mal zyt das mir eus gsänd... ä umarmig kiss claude

15.04.2009 - Rita (www.ritaangela.ch)
habe dich mal wieder besucht, deine Seite imponiert mir wirklich, du weisst, worauf es ankommt! Schön, dass du mein Freund bist.

.... ja hallo min ängel wau so schön ä umarmig minerä fründin kiss claude

01.04.2009 - jsabella
ciao amore hoffe der gohts guet,ond gniessisch dis läbe echlei..smile ha vom 18 april ferie,ond versueche würcklich wedere einisch as endi vo der welt z,,,,cho,um dich cho bsueche ond es bierli trinke oder es kaffi wie laufts eigentlich i der liebi .... hesch dini traumfrau gfunde'?'??????????? amore du weisch,, träüme chasch so oft du magsch.. so.... wönsche der en schöne obig met erotische ond erfougrichi träum,,,mega schmatzer jsabella

.... ja hoi tesoro... ja wäge de traumfrau weisch ja das i realischt bin... träum blibä träum schatz... drum hani au lieber live erotik upps wär au wieder mal fälig mega riesä schmatzer und en erotischi umarmig retour kiss claude

14.03.2009 - tine
Bin durch zufall auf deine seite gestossen ,suchte fantasiebilder.Habe es aber nicht bereut,hast eine super seite,mach weiter so.Werde öfter mal bei dir reinschauen,werde dich auch weiter empfehlen(bzw.deine seite.Bis Bald ,gruss aus Schöppenstedt, liegt in Braunschweig -Wolfenbüttel.Bleib uns gesund. bis dann Tine

..... wau danke tine kannst auch mich weiter empfehlen ein gruss aus eiken retour liegt in der schweiz 5 min. von bad säckingen D claude

14.03.2009 - pädu
hey Büebli,i ha scho lang nüt meh ghört vo Dir.Gohts Dir guet? Alles in Butter? I jedem Bereich? wär schön! Grüessli! (seisches,wenn mer wieder einisch eine müend um lah) :-)

..... hoi pädu chunsch wieder einisch dä gömer zäme go ässä und beredä wägem umlegä... gruss claude

Hier klicken, um einen Eintrag zu schreiben
Zurück 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 Weiter