Altes-GB
Tragen Sie sich in unser Gästebuch ein:
30.07.2009 - Töchterli
Hey Paps, ganz es liebs Grüessli. Küssli
..... hoi töchterli so lieb
es grüessli und küssli retour paps
27.07.2009 - Rita
(www.ritaangela.ch)
Wow, Claude, soviele Bilder. Sind schön geworden. Vor allem auch das, wo wir beide zusammen drauf sind. Super gemacht, war ein schöner Nachmittag. glg Rita, kiss
..... hoi Rita ja war echt cool...
schade war nur konnte ich nicht länger bleiben...
ä umarmig und glg retour kiss claude
18.07.2009 - Raphi
sali claude
. gueti siite wo do hesch, ha ändlech mol ziit gha inezluege. grüessli raphi
..... hoi raphi dankä.. macht au spass
en V8 gruess claude
14.07.2009 - jsabella
ciao amore mio .schriebe der weder einisch is gästebuech...hoffe du besch fit und munter,,ond gniessisch dini us-car meeting..dänk dra das wocheendi isch ned so schöns wetter,,ich schaffe im moment echlei vöu, ha aber bald ferie...ich verspreche der nüt wenn ich verbie chome, ich mäude mich denn telefonisch be der.
.bis bald en gueti zyt
jsabella en mega schmutz
..... hallo schatz häsch glaub jetzt ferieä..
ä liebi umarmig kisssssss claude
12.07.2009 - kohler patrik
hoi Claude,han eifach mol welle ineluege. Uf dere Sitte goht jo gäng chli öpis! Ebe,wönsch Dir no en gueti Ziit. Grüessli,pädu
..... hoi pädu bisch fit..
weiss ä günschtigs auto? am töchterli isch auto am arsch...
dir au ä schöni zyt.. hebs guet gruss claude
10.07.2009 - SeviG
=D nice morale man :P greetz from t3h US and A
.... für Links frage direkt an, habe deinen gelöscht.... hier ist das GB nicht die Linkseite
05.07.2009 - gabriel
hallo claude,respekt häsch ä cooli site igrichtet.han mis baby au scho druf gfunde. mfg gabriel
..... hoi gabriel wau cool
und dankä... wellä isch dä dinä??? gruss retour und schöns WE
claude
26.06.2009 - Remo
Hallo Claude
Hast eine sehr schöne Website und es macht Spass sie durchzusehen. Kompliment. Gruss Remo
..... hoi Remo wau dankä
macht au spass.... gruss claude
23.06.2009 - Bettina
schön das es dich gibt!!!!!!!!!!! Danke für alles..........
..... isch dänk scho rächt bettina.....
18.06.2009 - Mary
Hallöle liebe Claude
i gseh nix vo Mustang Meeting
grins...wahrschiinlich bruchi ä neus Brülleglaas
bis die Tage Umärmel Mary
..... hoi Mary ja i dänkä ä brüllä wär nöd schlächt..
lueg mal unter info, news/termine
kiss claude
15.06.2009 - marcel
hallo cloude wie versprochen mache ich ein eintrag super hp und super votos gruss mese
..... hoi mese dankä
isch schad isch bild vo dir und em schatz so dunkel.... gruss claude
14.06.2009 - Hedwig
Hi Claude... super die Föteli vo Menziken. Ganz liebe Dank und en megaschöni Woche. LG Hedy
..... dankä hedy
machts aber au spass und freud...
en V8 gruess claude
08.06.2009 - Beat Moser
Hallo Claude
Die Fotos von den US-Car Mettings sind wie immer spitze ;-)).
War in Schenkon und bin der mit dem 70er Challenger Cabi rot-weiss,Gruss Beat
..... hoi Beat.. han di gseh
en V8 gruess claude
Hier klicken, um einen Eintrag zu schreiben
Zurück 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 Weiter


