Startseite | Cookies | Haftungsausschluss   

claude13

Rotehaare de claude Unterwergs Gästebuch Impressum Archiv Links Sitemap
Altes-GB

Altes-GB

Tragen Sie sich in unser Gästebuch ein:

30.07.2009 - Töchterli
Hey Paps, ganz es liebs Grüessli. Küssli

..... hoi töchterli so lieb es grüessli und küssli retour paps

27.07.2009 - Rita (www.ritaangela.ch)
Wow, Claude, soviele Bilder. Sind schön geworden. Vor allem auch das, wo wir beide zusammen drauf sind. Super gemacht, war ein schöner Nachmittag. glg Rita, kiss

..... hoi Rita ja war echt cool... schade war nur konnte ich nicht länger bleiben...
ä umarmig und glg retour kiss claude

18.07.2009 - Raphi
sali claude . gueti siite wo do hesch, ha ändlech mol ziit gha inezluege. grüessli raphi

..... hoi raphi dankä.. macht au spass en V8 gruess claude

14.07.2009 - jsabella
ciao amore mio .schriebe der weder einisch is gästebuech...hoffe du besch fit und munter,,ond gniessisch dini us-car meeting..dänk dra das wocheendi isch ned so schöns wetter,,ich schaffe im moment echlei vöu, ha aber bald ferie...ich verspreche der nüt wenn ich verbie chome, ich mäude mich denn telefonisch be der. .bis bald en gueti zyt jsabella en mega schmutz

..... hallo schatz häsch glaub jetzt ferieä.. ä liebi umarmig kisssssss claude

12.07.2009 - kohler patrik
hoi Claude,han eifach mol welle ineluege. Uf dere Sitte goht jo gäng chli öpis! Ebe,wönsch Dir no en gueti Ziit. Grüessli,pädu

..... hoi pädu bisch fit.. weiss ä günschtigs auto? am töchterli isch auto am arsch...
dir au ä schöni zyt.. hebs guet gruss claude

10.07.2009 - SeviG
=D nice morale man :P greetz from t3h US and A

.... für Links frage direkt an, habe deinen gelöscht.... hier ist das GB nicht die Linkseite

05.07.2009 - gabriel
hallo claude,respekt häsch ä cooli site igrichtet.han mis baby au scho druf gfunde. mfg gabriel

..... hoi gabriel wau cool und dankä... wellä isch dä dinä??? gruss retour und schöns WE claude

26.06.2009 - Remo
Hallo Claude
Hast eine sehr schöne Website und es macht Spass sie durchzusehen. Kompliment. Gruss Remo

..... hoi Remo wau dankä macht au spass.... gruss claude

23.06.2009 - Bettina
schön das es dich gibt!!!!!!!!!!! Danke für alles..........

..... isch dänk scho rächt bettina.....

18.06.2009 - Mary
Hallöle liebe Claude
i gseh nix vo Mustang Meeting grins...wahrschiinlich bruchi ä neus Brülleglaas bis die Tage Umärmel Mary

..... hoi Mary ja i dänkä ä brüllä wär nöd schlächt.. lueg mal unter info, news/termine kiss claude

15.06.2009 - marcel
hallo cloude wie versprochen mache ich ein eintrag super hp und super votos gruss mese

..... hoi mese dankä isch schad isch bild vo dir und em schatz so dunkel.... gruss claude

14.06.2009 - Hedwig
Hi Claude... super die Föteli vo Menziken. Ganz liebe Dank und en megaschöni Woche. LG Hedy

..... dankä hedy machts aber au spass und freud... en V8 gruess claude

08.06.2009 - Beat Moser
Hallo Claude
Die Fotos von den US-Car Mettings sind wie immer spitze ;-)).
War in Schenkon und bin der mit dem 70er Challenger Cabi rot-weiss,Gruss Beat

..... hoi Beat.. han di gseh en V8 gruess claude

Hier klicken, um einen Eintrag zu schreiben
Zurück 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 Weiter