Startseite | Cookies | Haftungsausschluss   

claude13

Rotehaare de claude Unterwergs Gästebuch Impressum Archiv Links Sitemap
Altes-GB

Altes-GB

Tragen Sie sich in unser Gästebuch ein:

29.10.2009 - Yves
Hoi Claude
Au ich möcht Dir nachträglich zum Geburtstag gratuliere,viel Erfolg,Glück,Gsundheit und Zfriedeheit.
Liebe Gruess Yves

..... hallo Yves... wau danke isch lieb, i weiss i bin en schlächtä cheib jetzt möchet mir dä ächt mal negel mit köpf ä liebi umarmig kiss claude

26.10.2009 - Diana und Christoph
Hallo Claude
Mir gratuliere Dir ganz härzlich zum Geburi und wünsche vo allem ume sBeschte ! Liebs Grüessli, Diana und Christoph

..... wau isch dä lieb dankä vielmal glg claude

26.10.2009 - Gerlinde
Hallö Claude,
mir geht es gut,bin immer noch verliebt wie am ersten Tag.Lieben Gruss Gerlinde

..... so guet!!! so sölls si lg retour claude

22.10.2009 - Gerlinde
Habe Dich mal wieder besucht und lasse einen lieben Gruss da.

..... wau hallo gerlinde was für eine überraschung wie gehts dir??? immer noch glücklich verheiratet
einen lieben gruss retour.. kiss claude

21.10.2009 - klara (grüssli)
war hir und lasse dir ein grüssli
da küssli drücke dich lieb

..... dankä klara es liebs grüessli und äs drücki retour... wot dir scho lang mal alütä
neuschtä news lossä... kiss claude

15.09.2009 - rita (www.ritaangela.ch)
bin mal wieder bei dir gelandet, wusste gar nicht, dass du soviel Holz vor der Hütte hast, smile
wünsche dir einen schönen Nachmittag, (am Montag war ich in Bad Säckingen und dachte, ich könnte dich ja auch mal besuchen, smile) glg rita, kiss

..... also nei rita und du mäldsch di nöt vorher.. bin doch gar nöd wiet wäg gsie hät mi mega gfreut wenn zum kafi cho wärsch :D holz vor de hüttä??? bisch am rächtä ort gsie?? ä liebi umarmig kiss claude

14.09.2009 - Yve
Hoi Claude
Han wieder emol e chli gschneugget bi dir. Herzliche Dank, lass dir es liebs Grüessli da.
Hebs guet! Yve

..... hoi Yve so lieb dankä.. irgend wie briengä mir euses ässä nöt stand hoff es besser so ab mitte okt. wierts do scho gä.. hebs au mega guet ä liebi umarmig kiss claude

09.09.2009 - angel
sali claude
etz hani mol zyt gha dini hp richtig unter lupe z'näh respäckt eifach super machsch du das esch en wari freud do enne umezschneugge ! es liebs drückerli s`ängeli

..... wau dankä ängeli ä mega liebs drücki retour claude

01.09.2009 - Wolki & Häxli (wolkenreiter.ch)
Wir haben dir wieder mal einen virtuellen Besuch abgestattet. Deine Seite ist eine Fülle an Infos und Bildern... macht Freude sie an zu sehen. Häbs de guet Claude Häxli und Wolki

..... dankä claudia und beat :D hebets au guet bis glie... ä umarmig claude

31.08.2009 - Mary
Gugus Claude
hinterlo Dir ä mega Umarmig und bis bald...Du welles Rumspray hesch Du wölle?....in minne hunderte vo Rezepte noche go gugge...grins... hets ächt ä Etikette no uff Diner erste Fläsche ok i freu mi uff Dich...bis die Tageeee Mary

..... hoi mary ä mega umarmig retour kiss claude

25.08.2009 - Gaby
Guguseli Claude
schrib jetzt au mal es Grüessli i dis GB, jetzt aber nüme jammere ! ganz liebi Grüessli Gaby

..... wau gaby dankä... he da isch dä nöt gjammert wenni säg i freu mi über en Gb-itrag ganz liebs grüessli und ä umarmig retour claude

11.08.2009 - sandella
hallo du,
ja heute hatte ich auch so ähnliche gedanken. wieviel kann ich selbst bewirken, wieviel kann ich selbst bestimmen? und wieviel bin ich ausgeliefert?
kann ich selbst bestimmen, wieviel geld ich habe, wieviel ich ausgebe, so wie ich es wirklich möchte...
kann ich selbst bestimmen, wie ich mich fühlen möchte?
kann ich selbst bestimmen, wie meine beziehungen, liebesbeziehungen aussehen?
kann ich selbst bestimmen, wieviel ich stolz sein kann auf mich? und wer ist das, der bestimmen möchte?

die stimme meiner mutter?
die stimme meines vaters?
die stimme der gesellschaft?

mhhhhh....nicht immer einfach....für mich zumindest....lieben gruss, sandella

..... hallo sandella du bestimmen will doch immer irgend jemand.. nur was ich damit mache ist ja mein ding...
ich bin doch mein eigener herr und meister, bestimme selber über mein tun und mich.. ganz lieber gruss und eine umarmung retour... claude

04.08.2009 - Yves
Hallo Claude
Danke für Din Ietrag be Netlog. Hoffe es gaht Dir guet? Be mir esch sowit alles i.O
Liebe Gruess Yves

..... hoi yves jä i la halt en gruess da im netlog wänni uf es profil gang... lg retour claude

Hier klicken, um einen Eintrag zu schreiben
Zurück 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 Weiter