Startseite | Cookies | Haftungsausschluss   

claude13

Rotehaare de claude Unterwergs Gästebuch Impressum Archiv Links Sitemap
Altes-GB

Altes-GB

Tragen Sie sich in unser Gästebuch ein:

27.11.2009 - bianca
hoiiiiiiiiii lieabe claud!!!!
es mega grüessli vor bianca,toll dini site.wünsch dir en tolle sonnigetag.bussy.

..... busssssssssy retour.....

26.11.2009 - Chrissy (www.superfun-radio.de)
Hallo Claude,

ich bin beim stöbern auf Deine Seite gestolpert,aber keine bange habe mich nicht verletzt "lach ...
Es war sehr interessant und möchte daher nicht versäumen ein liebes "Hallo" für Dich hier zulassen!!!

Liebe musikalische Grüsse von
Chrissy

22.11.2009 - Silvia Eleisa
Hallo Lieber Claude

danke für deinen Gruss... die Grippe hat mich erwischt darum melde ich mich erst jetzt...

wünsche dir noch eine schönen Sonntag Abend

ganz liebs Grüessli Silvia Eleisa

19.11.2009 - Wolki (www.wolkenreiter.ch)
Salü Claude,
Hast du toll gemacht mit der Bilder Gallerie von Andreos Geburi.
Grüessli Wolki

..... wau wolki und da seit mir en profi dankä... schöns weekend und es küssli ahs häxli.. glg claude

17.11.2009 - Töchterli
ja,ja jetzt ben ich dSchuld damit du ned in Usgang chasch. gang nur furt! de mue ich au ned zämelägge! Du hetsch jo eifach au chöne säge besch ned ume...Du wieder!

..... alles klar töchterli hämmer ja klärt küssli paps

12.11.2009 - Bettina
han di bricht vom Mittwoch glesa ka und ich ka jedem nachafühla wo sich inera solcha situation befindet....aber au ich has gschafft ( nicht zu vergessa dank au dinera hilf).....und es isch jetzt e ganz anderi lebensqualität......
he Claude jetzt wärsch du wieder mal an dr reiha für es bsüechli ..... glg vo mir us de ost-ch

..... ja schätzli da chämtmer ächt wieder mal machä.. ä liebi umarmig kiss claude

11.11.2009 - angel
huhu mein lieber
irgenwie hab ich mich doch voll unterkühlt an dem abend bin aber selber schuld .hab nun das volle programm fieber husten kopf..halssch,, aber kein pfleger in sicht danke nochmal bisch en supi gaschtgäber gsi
big kiss vo mier

..... hi maria mach doch immer mi bescht versuechs ämel... kiss claude

09.11.2009 - Gabriella (cleopatra7.ch ( erst im Aufbau,smile))
hey sali Grosse,
han uuuuuuuuuuuuuu freud gha, Dich mal wieder z gseh.....s letschte Meeting isch ja scho es Wili här.
hoffe Dir geits gäng guet. dicke umärmel Gabriella

..... ja hät mi au gfreut dickä umärmel retour claude

09.11.2009 - Sonya (www.flyinchair.ch)
hi claude
dich hani scho lang nümme gseh. wie hesches? übrigens ich ha denn züglet ... ha dir das per mail zuegschickt.
hmm was isch denn passiert ? du bisch nümme im netlog...tztztz liebs grüessli sonya

..... hallo sonya jä wägem netloc hät zwar gueti lüt döt aber irgend einisch häsch gnueg vom chindergartä.. kiss claude

08.11.2009 - Silvia Eleisa (www.minkitop.ch)
Lieber Claud
schön dich auch mal wieder persöndlich getroffen zu haben..war ein toller Abend..Ganz Lieber Gruss Silvia Eleisa
PS: ich darf doch ein paar Pics für mein Album speichern?

..... ja hät mi au gfreut eu wieder einisch gseh.. nimm wa wotsch.. ä liebi umarmig kiss claude

08.11.2009 - rita
ok, danke, habe sie gefunden. (kein Wunder, musste ich husten, ups, smile)

..... auch kein wunder wegen den roten augen du liebi rita.. mini datä stönd al da uf de page. ä liebi umarmig kiss claude

08.11.2009 - rita (www.ritaangela.ch)
UI, habe ich deinen Geburtstag verpasst???
tut mir schrecklich leid. Wie lautet dein genaues Datum?
Schön, warst du gestern da. Wollte an sich Fotos schauen und ich finde keine bei dir. Brauche ich eine neue Brille oder ein neues Gehirn???
glg Rita

05.11.2009 - Jacqueline
Dein Eintrag vom 05.11. ist perfekt geschrieben, man muss das Leben nehmen wie es kommt und sich auf nichts versteifen. Auch wenn es um ein versprechen geht die sind eines Tages nur noch Rauch. So wie der verspochene Rössli-Tag. Egal von solchen versprechungen kann ich mitlerweile ein Buch schreiben, aber dazu ist mir die Zeit schlichtweg zu schade Viele liebe Grüsse

..... hi schnäggli dankä für di komplimänt du gäll wägem rössli tag nimmsch di aber au a de nasä und schrieb kei buech sondern bestah uf ä i lösig wasmer dir versprochä hät und hag amigs nah wenns dir wichtig isch nur wa isch wichtig vieli liebi grüess retour.. kiss claude

Hier klicken, um einen Eintrag zu schreiben
Zurück 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 Weiter