Altes-GB
Tragen Sie sich in unser Gästebuch ein:
04.03.2010 - Rita
(www.ritaangela.ch)
Lieber Claude. Ich habe mir deine Seite nochmals angesehen und habe immer noch fragen. Diese werde ich dir aber mailen, smile. glg Rita,
..... hallo liebi Rita kein problem frage gerade hinaus offen direkt.... glguk claude
27.02.2010 - jsabella
ciao tesoro ,,
ich hoffe scho ,dass du mich meinsch met amore smile
..ich wönsche der es tolls wocheendi met vöööu sonnestrahle..en meeega bacio, ond bis bald..
jsabella
..... ja sicher schatz isch da di ah gangä
bis glie.... mega kuss retour claude
26.02.2010 - claude
(www.claude13.com)
hani gmärkt de itrag vom schatz hani ja au nümm...
amore mach mir wieder einä...
wenn scho nie gseh....
kiss amore
26.02.2010 - claude
(www.claude13.com)
durch einen page absturtz.. mein fehler
ist mir der eintrag von truckerlandy und roger- tpo-man verloren geangen
wer weiss ob sie noch ein gruss da lassen...
19.02.2010 - Gabriella/cleopatra7
sali Grosse, isch mau zit gsi,wieder uf dire Stie ume z schmöckere,smile.......bisch also ächt flissig, wett mini site wür mal ändli fertig wärde,grummel.......aber ou das schaffi de mau.....
heb der sorg und hoffe, mer gsehnd eus de wieder einisch.
en dicke knuddler Gabriella
30.01.2010 - doris
Ich finde den Aufbau der Seite sehr gut. Macht weiter so
..... danke doris.. he und wenn du mir noch einmal so link hier einträgst wie ich ihn dir gelöscht habe... eben ja mehr sage ich nicht...
gruss claude
09.01.2010 - Pädu
Hoi, Du rothoorigs Unghüür!Wenn Du das mit em Rauche döreziesch find i das super! Denn cha mer Di jo bald wiedermol bsueche! S letschte Mol,wo Du no graucht hesch,i de Chuchi,isch scho grad chli krass gsi! Viu Glöck und Dörehautwille wönsch i Dir und grüesse Di! pädu
..... danke du glatzköpfigs wandschränkli..
packi doch.... lg claude
03.01.2010 - Bruno
(www.allamericanclassics.ch)
Hallo Freunde,
Für das kommende 2nd All American Classic's Meeting vom Sonntag 4. Juli 2010 ist die homepage online. Alle Informationen sind jetzt ersichtlich unter www.allamericanclassics.ch.
Allen ein gutes Neues Jahr und eine unfallfreie Fahrt. Bis bald in Münchenwiler / Murten.
Bruno
31.12.2009 - Andy
(powermachines.ch)
NOR NED DOREDREIE
Ja, die Frauen hier in Polen sind schon speziell im postiven Sinne.
Überhaupt nicht billig, Sie wissen sich als Frau zu verhalten und umzugehen.
29.12.2009 - töchterli
Hallo Papeli, so wie ich da gsehne hesch es schön, he.
Ich be grad hüt gsie go putze und dini Wohnig glänzt, chasch dich also freue hei zcho.
ich ha dir de no en chlini überaschig jo die gsehsch de wenn di Hei besch
.
No ganz schöni Ferie min Paps und bes glie, meldsch dich de gä! Kussi
29.12.2009 - Jacqueline
Cooles Bild im TB vom 26.12. mit der Kirche, vor allem der Text von wegen rollstuhl freundlicher. Treppen sind nix für Rollifahrer
oder gibts einen geheim eingang für Fahrer?
da bleib ich lieber in der kleinen Schweiz
19.12.2009 - rita
so, jetzt habe ich mir die Fotos nochmals angeschaut. ich wünsche dir ein schönes Wochenende, glg Rita
.... hallo Rita cool...
sind ja no meh ume vom ritterässä
glg und ä umarmig retour kiss claude
30.11.2009 - rita
HOi Claude, ich wünsche dir ganz schöne Ferien, glg Rita
Hier klicken, um einen Eintrag zu schreiben
Zurück 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 Weiter


