Startseite | Cookies | Haftungsausschluss   

claude13

Rotehaare de claude Unterwergs Gästebuch Impressum Archiv Links Sitemap
Altes-GB

Altes-GB

Tragen Sie sich in unser Gästebuch ein:

17.06.2010 - jsabella
ciao amore wie hesches ????? he endlich hani dich weder mou troffe in rothrischt,,isch lässig gsi ..wönsche der no en gueti ziit,,ond bis bald weder einisch en meeeega kuss..lg jsabella

17.06.2010 - Walti (wwbh1.gnx.at)
Guete Aabe Claude,
ig cha Dir nume gratuliere zu Dire Homepage, si sich ächt super gmacht, u ou äs Komplimänt a Dii, Du bisch eifach e ganz schpezielle Mönsch !
Viu Glück schick ig Dir u vilicht gseh mer üüs wieder Mal.
Es liebs Grüessli
dr Walter

14.06.2010 - Mary
Sali Claude
ha Dinni Mustangs vo Rothrist aaglueggt, doch ä Rote wie mir d Gaby gseit hett, dass Du extra ein gfötelet hettisch für mich; hanni keine entdeckt? Dinni Hp isch Super Griessli Mustang Mary

14.06.2010 - jeannette
han au schnäll inägüggslät
schön gsi bi dir..
wünschä dir ganz än guätä wuchästart
kussi

13.06.2010 - Franziska
wieder mal super geniale Fotos, da macht es richtig Freude rein zu schauen! Vielen Dank Claude. Weiter so!!!

08.06.2010 - bella
hoi du,hesch super feri gah

07.06.2010 - Judith
hallo claude,es wünderschön wocheend händ de roman und i dörfe erläbe.in rothrist ischt sliebliche wohl mee uf drechnig cho und in küssnacht ischt bewunderig ganz de cars gwidmert worde.danke dir fürs uslehne von werkzüüg,mir sind guet heigfahre.wünsch dir ä gueti zyt und bis zum nöchschte wiedersehn.grüessli judith und roman.

06.06.2010 - helene
Hi Claude,
muess dir glichno säge:alles schön und guet aber isch schochli en Witz!wenn do scho alles öffentlich machsch wie dass jetz entlich dis Glück gfunde hesch,was jo schön isch,aber de muesch doch nid alles wieder dementiere oder?bis doch au so ehrlich zu andere wie zu dir selber de chunts de scho guet.jede Mensch het sis Magnet und zieht a was er ussendet..i hand das gleert am eigene lieb.gruss

02.06.2010 - yvonne
Hoi Claude
Ha di scho läng nümmi gseh und ghört...Du hesch e neus glück???das mag ich dir vo herze gönne!!!!!!!!!!!!!
mäld di doch mal g.l.g.yvonne

01.06.2010 - rehli
Hallo min Keltäbrüäder Claudix Rothaarix
Ha wieder mal chli gschneugget bi Dir und finds immer cool,asö a Dinem Läbä teilzneh....weisch, es passiärt nüt grundlos und wenn öppis nonig klappt, denn isch eifach Zit däfür nonig reif...zudem holt einem dr Altag überall i, auch im Ussland....
a big bearhug for you
Dis Keltäseeläschwösterli rehli-ghostdog

31.05.2010 - rita
Hoi Claude, vielleicht findest du einen Käufer, der deinen Vertrag übernimmt, dann kannst du immer noch weg. Ich bin immer noch krank geschrieben und habe Zeit, smile.
glg Rita, kiss

24.05.2010 - Wädi
Salü Claude, scho lang nöm gseh!
Viel Glück für dies vorhabe.
Es Grüessli vo dim ehemalige Nachbar (Gippingen)

21.05.2010 - Brünu (barontreff.ch)
Claude, du besch eifach de Bescht, z nöchscht Mou weni di gseh ladi di of en Drink i! lg

Hier klicken, um einen Eintrag zu schreiben
Zurück 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 Weiter