Altes-GB
Tragen Sie sich in unser Gästebuch ein:
21.07.2010 - jeannette
nöd ufregä wäg dä kilos..
gsundheit isch doch viel wichtigär schätzi!!
pfus den guät..
kussi
20.07.2010 - klara
Hallo Claude
gute besserung und pass
auf dich auf
es liebs grüssli küssli
15.07.2010 - Jacqueline
Hoi Claude
ich schick dir en schönä Gruess us dä Ostschwiz
..... dankä schnäggli
en schönä gruess retour i ostschwiz....
13.07.2010 - Rita
Hoi Claude, schön bist du wieder da und es freut mich, dass ihr es meistens gut hattet miteinander. Ich habe gekündigt und bin freigestellt, habe also Zeit, smile. glg Rita,kiss
..... Hi Rita wie kommst du darauf das wir es meistens gut hatten? wir hatten es immer gut..
wegen deiner kündigung rede ich mit dir persönlich
glg retour claude
11.07.2010 - jeannette
hey claude
dinä fotänä noch z beurteilä hendärs würklich wundärschön gha i eunä feriä...sind alli so happy!! hesch ganz ä härzigi familiä im fall!!! wünschä dir no äs supär tägli!
bussi
..... isch dä lieb jeannette
dankä! isch so scho bi däm vater und grossvater
und dankä da wünsch i dir au!!! ä ganz liebi umarmig küssssli claude
09.07.2010 - Töchterli
Hallo Paps, uf dem Weg möcht ich dir ganz Herzlich für die tolle Ferie bedanke,ich schätze es sehr dass du dich ned lumpe loh hesch.Dank dinere Unterstützig sind die Ferie no besser worde als planet. De Usflug uf s Brienzerrothorn isch echt es unvergässnlichs Erläbniss gsie
DANKE viel mol für alles. Ha di lieb Töchterli
07.07.2010 - jeannette
hey claude gnüss dä tag ufäm briänzärsee...!!!!
wenn den so äs chüäls lüftli a dis gsicht chunt, chasch den dänkä...ich sig am schwitzä im obi...grins
liäbs grüässli jeannette
05.07.2010 - Remo
Hallo Claude
Kompliment für deine super Seite und deine tollen Fotos. Geh regelmässig die Bilder von den US Car Meetings angucken.
Liebs Grüessli Remo
02.07.2010 - helene
Hoi sali Claude,
möcht mol einisch au dir danke säge:hesch mir t Auge göffnet ohni dass dir bewusst gsi isch...Alls ich mich wirrklich selber lieben begin..dass ist Authentisch sein,und genau so lebe ich ab jetzt,und darum habe auch ich mich von Menschen verabschiedet die auf das was ich habe noch neidisch sind,genau diese Personen lügen sich durchs Leben und erkennen die wirrkliche Wahrheit nicht,auch wenn sie auf die Nase trifft.
wünsche dir ein schönes Leben und gute Menschen um Dich.lg Helene
30.06.2010 - Töchterli
Hoi Papeli, besch hald scho de coolschti Paps, wennd weisch was ich meine
Ich danke dir uf jedefall defür. Und schön dass es dich git. Ha dich ganz fescht lieb.
Dis Töchterli
26.06.2010 - pädu
Hee,Bube!
han mi nu schnell welle mäude,dass Du weisch,dass i wieder da bin.
Es isch öbrigens wörkli so wie ich Dir scho atönt han,sobald i en anderi Bleibe han,bin i wäg hie.
mer trenne üs im Guete! mer si jo beidi erwachse und bruche kei Trennigsstress.
auso,machs no guet,u denn gsei mer üs jo vilich wieder einisch.
liebi Grüess,pädu
26.06.2010 - Sonya
(www.flyinchair.ch)
guets mörgeli spätzli
hey ha nöd vergesse, dam ich mit dir no go esse *smile*
wünsch dir es tolls tägli und hebter sorg.
bussi sonya
21.06.2010 - jeannette und vroni
hallo claude wollen uns nochmal bei dir bedanken für den schönen sonntag...freuen uns schon sehr, dich in sulgen wiederzu sehn!¨
du bist ein mega schatz und hast uns beiden sehr geholfen mit deinen worten!¨
blib eifach so wiä du bisch!¨
kuss und än schönä obig
Hier klicken, um einen Eintrag zu schreiben
Zurück 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 Weiter


