Altes-GB
Tragen Sie sich in unser Gästebuch ein:
06.09.2010 - rehli
Hey Keltäbrüäderli Claudix!
Han grad chli bi Dir gstöberet und auch im Tagebuäch gläsä, wo Du schriebsch, hegisch Lämpä ka wägä dem Tiär-Blog woni gschriebä han uf Netlog...ich bin halt impulsiv und ä chli enttüscht xii, aber wäg dem hend mir kei Lämpä...nur verschiedeni Ansichtä!
Also no hard feelings, bisch halt mengmal eifach es Rauhbein oder Haudegen, und ich bin es Eberli ;-)
Isch glaub gescht sowieso ned so Din Tag xii dä Shouts aa vo Dir und Mr.X uf Netlog geschter Obig ;-), und em Blog aa, wo Du gschriebä hesch...
Wünschä Dir ä guäti Wochä, isch doch alles halb so schlimm
Liäbi Grüäss, rehli-Rambo-Bambi
30.08.2010 - jeannette
mörgäli claude
möcht mich nomol ganz härzlich bedankä für das supär WE bi dir. isch u läss gsi
ich wünschä dir än supär wuchästart! heb sorg zuädär gäll
umarmä dich
..... hoi jeannette dankä eu...
isch lässig gsie mit eu! heb au sorg zu dir! du wägä de buess gaht öbis..
ä liebi umarmig küssli claude
26.08.2010 - rehli
Saluti Keltäbrüäderli,
ha nur noch welä sää: s Wichtigscht isch, dass es Du chasch gnüssä und happy bisch derbi...denn mag ich Dir das sicher auch gönnä! Tuät mir eifach Leid, wenn Du wäg einerä Herzschmerz hesch, aber auch das goht bekanntlich ja verbi
ich bin eifach froh, dassi single bin und das drückt halt auch bim gschriebnä Wort amigs dürä
en schönä Tag und bis gli, rehli
..... du schätzli... das i zu härzschmärzä chum bruchts dä einiges...
oder es macht eifach bumm
nur au da isch nöd eifach
dir au ä schöns tägli... kiss claude
25.08.2010 - rehli
Liäbs Keltäbrüäderli Claudix Rothaarix,
han wiedermal ä chli in Dim Tagebuäch gschneugget und findä Dini sehr Gedankägäng interessant...in vielem stimmed mir 100% überein, vorallem bim ''Arschloch-Eintrag'' - ich nenn ihn so, weil das Wort ''A****loch'' sovielmol vorchunnt -
Tuän ned uf Frauä inäkeiä, wo Dir schöni Augä mached, vieli wenn nur än abgsicheriti, materielli Existenz, denk dra und sei wachsam...das merkt mer intuitiv, wenns öppert nur uf Geld und materiellä Luxus abxee hät!
ich schigg Dir en feschtä bearhug rehli
..... he rehli isch doch egal wenn ich uf ä schöni frau innä ghei..
i däm momänt stimms ja für mi...
und i chan fähler korrigierä wenns dä nötig wird....
drücki retour kiss claude
25.08.2010 - jeannette
mörgäli claude
ich wünschä dir für hüt äs wundärschöns und gfreuts tägli!!
umarmä dich
..... hallo jeannette... dankä da wünsch i dir vo härzä au!! ä liebi umarmig kiss claude
20.08.2010 - Rita
Grins, das war gesunde Kost! Wieviele Autos brauchst du noch, um glücklich zu sein???? Wünsche dir einen schönen Tag, heute um 16.30 bin ich beim Vorstellungsgespräch, mal schauen, kiss
..... wau Rita da drück ich dir mal die daumen..
du was brauchst du zum glücklich sein?
jedem sein hobby..
ä liebi umarmig kiss claude
18.08.2010 - Willi
Hallo Claude
Manchmal schaue ich auf deiner Seite vorbei. Darum dachte ich muss auch einmal einen Gruss an Dich schreiben.Ich finde es auch toll wenn Du die Fotos von den US-Meetings veröffentlichst. Du bist ein echt netter Kerl und es freut uns immer wenn wir Dich beim Meeting Thal sehe. Bin der Zack-zack "brötler".
En liebä gruäss und alläs gueti vo dä Fämeli Zürcher, Romina, Davide, Willi
..... wau hoi willi..
da freut mi jetzt di itrag...
dankä dir... es küssli a romina
und hebets ächt guet und en liebä V8 gruess retour claude
18.08.2010 - doris
Ich finde den Aufbau der Seite sehr gut.Macht weiter so.
14.08.2010 - Heddy Niedermann
Hallo Claude
Ich habe in deinem Gästebuch geschnüffelt. Es gefällt mir sehr gut.
Ich wünsche dir alles Gute und noch einen waren Sommer.
Liebs Grüessli Heddy
05.08.2010 - jeannette
sali claude
lo dir äs ganz liäbs grüässli do, und wünschä dir trotz rägä äs schöns tägli
kussi
02.08.2010 - Rita
Hoi Claude, wenn ich das eher gelesen hätte, wären wir gerne gekommen. Wir waren übers Wochenende im Tessin. Ich hoffe, du hattest ein schönes Fest, glg Rita, kiss
28.07.2010 - Judith
Hallo Claude,
han Dich vermisst am ami treffe in Ueberlinge und hoffe es god Dir guet?es ischt für üs es schöns usfährtli gsi am See entlang und mir händ de warmi Sunntig gnosse.herzlichi Feriegrüess vo Judith und Roman.
27.07.2010 - Rita
Lieber Claude, also hattest du doch Recht mit deinem Gefühl, wo es angefangen hat. Es freut mich, dass es dir besser geht. Bin mal gespannt, was für eine Richtung du meinst, smile. Soll ich dir was Spirituelles schicken, grins???
Ich wünsche dir einen schönen Tag, glg Rita, kiss
Hier klicken, um einen Eintrag zu schreiben
Zurück 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 Weiter


