Startseite | Cookies | Haftungsausschluss   

claude13

Rotehaare de claude Unterwergs Gästebuch Impressum Archiv Links Sitemap
Altes-GB

Altes-GB

Tragen Sie sich in unser Gästebuch ein:

31.10.2010 - Rita
Lieber Claude, ich weiss nicht genau, wann du Geburtstag hast, aber da du Skorpion bist, müsste er entweder bald kommen oder er ist schon vorbei. Ich gratuliere dir einfach mal so und wünsche dir wie immer, alles Liebe und Gute. Ich bin wohlbehalten aus Fuerte zurück. glg Rita, kiss

..... hallo rita.. steht ganz gross da auf der page.. danke dir glg claude kiss retour

20.10.2010 - rehli
Saluti mis liäbä Keltäbrüäderli
Han dr Uuftrag Dir es herzlichs Grüässli uuszrichtä: 'en Gruess an Claude vo de Monica und mir lg Fredy' hoffä, bisch xund und munter, kiss, rehli-rambo-bambi

..... hallo zäme... dankä eu!!! kiss und glg retour claude

12.10.2010 - jeannette
hallo schätzli
ha dir äs bsüächli gmacht...ung gläsä dasäs dir guät goht...das freut mich sehr!¨
wünschä dir ganz än schönä obig und pfus den guät...kussi

..... hi jeannette hoffe doch sehr es gaht dir au guet... kussi retour claude

07.10.2010 - Rita
Lieber Claude
Schade, dass du nicht an deine Träume glaubst. (if you can dream it, you can get it, Walt Disney) Problem ist nur, wenn du 2 widersprüchliche Träume hast, dann kommt beides nicht zu stande. (wenn man in einem Boot sitz und auf jeder Seite rudert einer, aber nicht in die gleiche Richtung, dann dreht sich das Boot nur auf der Stelle, :lol Also, entscheide dich, ok? und bleibe dabei. Ich wünsche dir viel Erfolg, egal wie du dich entscheidest. Kiss Rita

..... hallo Rita ist lieb von dir ich weiss genau wie du das meinst... nur dazu kann ich dir nur sagen bla bla... und meine ziele habe ich schon immer erreicht... ich weiss genau was ich will!!!! ist lustig da bist du nicht alleine, nur gerade die Frauen die urteilen durch mein TB verstehen in der Regel alles falsch anderseits ist das ja egal... ich weiss ja was ich möchte und für mich stimmts egal was ist... fühl dich lieb umarmt kiss claude

04.10.2010 - Corina
Sali Claude
wänn me Mänsche so ufrichtig und ehrlich wäred wie du wär vieles eifacher :-)
Ich bewundere dich und au wänn mir euis ersch eimal gseh händ han ich dich nöd vergässe ;-)
liebs Grüessli Corina und Marco

..... wau hallo corina mägisch dänki das grad mi ehrlichkeit und ufrichtigkeit mi gröschtä handicap isch.. ja han di au nöd vergässä he da isch jetzt au scho jahrä här wo mir eus gseh hänt... ä liebi umarmig kiss claude

04.10.2010 - rehli
Han em liäbenswertä Haudegä und Büffel es ganz es herzlchs Grüässli welä hinderloh und natürli auch ä chli schneuggä bi Dir, drum bini verbicho.....isch doch en schönä Tagesaufakt! Küssli mim Keltäbrüäderli und ä prächtigi Wochä wünschä,
rambobambi-rehli ;-)))

..... hallo rehli dankä da wünsch i dir au... kiss di keltäbrüederli

27.09.2010 - jeannette
hoi claude schatz
hoffä goht dir guät!?
lo dir ganz äs liäbs grüässli und ä umarmig do....
heb sorg zuädär gäll...kussi

..... hallo schatz ja dankä es gaht mir guet.... hoffe doch dir au!! ä ganz liebs grüessli und ä liebi umarmig retour und heb genau so sorg!!! kiss claude

25.09.2010 - Rita
Lieber Claude
ich wünsche dir ein schönes Wochenende. Mal schauen, wann ich wieder bei dir vorbeikomme
glg Rita

..... danke rita das wünsch ich dir auch.... lg claude

24.09.2010 - Manuela
ich grüße dich,
erst ein mal ein danke für den gruß in meinem gästebuch.
ich hab ein bisschen auf deiner seite gelesen. interessant. man könnte wirklich denken, du bist der wahrhaftige optimist.
schön wenn es so ist.
du hast viele weißheiten in deinen sätzen, finde ich bewunderndswert.
in jedem fall werde ich mal wieder rein schauen, und vielleicht entdecke ich was neues.
lass es dir gut gehen
Manuela

23.09.2010 - Töchterli
Hallo Paps,
Ich ha dir mal wieder einisch welle DANKE säge, dass du immer für mich do bisch.Au wenn ich mich mängisch richtig über dich ärgere und gwüssi Sache a dir ned cha verstoh, schätze ich es doch sehr, dass du dir sit 3 Mönet immer de glichi sch.. a losisch und mir immer wieder Muet machsch.
So jetzt gnueg netti Wort, süscht wirds dir no zwohl
Wünsche dir no en schöne Obig!

Hab Sonne im Herzen ob s stürmt oder schneit, ob der Himmel voll Wolken, die Erde voll Streit!
Hab Sonne im Herzen, dann komme was mag! Das leuchtet voll Licht dir den dunkelsten Tag!

22.09.2010 - Gabriella
sali Grosse, i hoffe es gaht dir guet, bin halt nid eso gross online gsi die letschte zit oder wenn nur churz und meihscht am antworte,aber nid gross am schribe,smile...aber ou sertig zite gits.hoffe hesch e gueti zit und chasch die schöne sunnige täg womer im momänt hend eso richtig gnüsse.....dicke umärmel und hoffe mer gsehnd eus mal wieder.......
http://www.youtube.com/watch?v=7gG7P0aPEBc

13.09.2010 - Gaby
Hoi Claudix
Hesch meini wieder es tolls Weekend gha. Mag Dirs vo Härze gönne! Wünsche Dir en guete Wuchestart und schick Dir liebi Grüessli. Hoffe mir xend üs bald wiedermol; und s Rehli heds scho richtig gschriebe; bisch eifach en liebeswärte Haudäge

..... hoi gaby he was i göhrt han gsehnt mir eus nächscht sunntig... dir au en guete wuchästart mit allem liebi.. ä liebi umarmig de liebes wärtä haudäge..

10.09.2010 - Brigitte
liebe Claude
do es paar Zeile vom emene Tagebuech - Fan vo dir ... hmmm ... es paar ehrlichi Wort derzue :-)
ich finds guet das du das machsch - du bisch ehrlich - dütlich - gerecht - mängmol wiedersprüchlich - liebenswert - ruppig - aber ich glaub mit allem was du in dim Läbe scho erlebt hesch ... bisch uf em richtige Wäg . Jede het sis Rucksäckli , wo er mit sich ume treit ... der eint machts mängmol uf und nimmt sis Gschichtli use und gits viellicht us Fründschaft und Vertraue wyter :-) der ander aber ...het viellicht nit soviel Muet und Kraft und cha das nit ..zum Glück sind alli Mensche so verschiede ...
ich jedenfalls für mi teil , ha scho mega viel vo dim Tagebuech glernt und mitgno in mini Läbensistellig ...
ich wünsch dr mit dene Wort e schöns Wuchenend und alles liebi uf dim wytere Wäg
es griessli us Frenkedorf // bi uns isch Dorffescht .. jeep :-) Brigitte

..... hoi brigitte wau isch dä lieb wünschter da genau so ä schöns weekend und alles liebi uf dim wäg i wirts ha dänn i ha wahl vo de wahl und die wo nöd wännt hänt gah.... ä liebi umarmig claude

Hier klicken, um einen Eintrag zu schreiben
Zurück 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 Weiter